Pāriet uz saturu

Bezmaksas piegāde pasūtījumiem no €60!

Atgriešana

В

SIA TORANS (Reģistrācijas numurs: 40003613318) mēs cenšamies nodrošināt klientu apmierinātību un caurskatāmību visos darījumos. Šī Atgriešanas politika nosaka jūsu tiesības un pienākumus, atgriežot iegādātās preces.

1. Atteikuma tiesības

1.1. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu un Ministru kabineta noteikumiem Nr. 255 Klientam ir tiesības atkāpties no līguma un atgriezt preci 14 (četrpadsmit) dienu laikā no preces saņemšanas dienas.
1.2. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Klientam 14 dienu laikā jāraksta Pārdevējam, aizpildot un iesniedzot Atgriešanas veidlapu.
1.3. Atgrieztajām precēm jābūt nelietotām, nebojātām un oriģinālajā aizlīmētajā iepakojumā. Jebkādas etiķetes, drošības plombe vai aizsargplēves nedrīkst būt noņemtas vai bojātas.
1.4. Klients sedz atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad atgriešanas iemesls ir neatbilstošas preces piegāde.
1.5. Preces jāatgriež Pārdevējam 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc atteikuma paziņojuma iesniegšanas. Termiņš tiek uzskatīts par ievērotu, ja prece nodota kurjeram vai pastam pirms 14 dienu beigām.
1.6. Pārdevējs patur tiesības neatmaksāt naudu, līdz prece nav saņemta un pārbaudīta atbilstoši atgriešanas noteikumiem.
1.7. Ja atgrieztā prece ir lietota, atvērta vai bojāta, Pārdevējs var daļēji vai pilnībā atteikt atmaksu.
1.8. Pārdevējs atmaksās preces cenu 14 kalendāro dienu laikā no atgrieztās preces saņemšanas dienas.
1.9. Atmaksa tiks veikta, izmantojot to pašu maksājuma metodi, kas izmantota sākotnējā darījumā, ja vien nav panākta cita vienošanās. Par atmaksu netiek piemērotas papildu maksas.
1.10. Ja tika piedāvāta bezmaksas piegāde un Klients atgriež daļu vai visu pasūtījumu, Pārdevējs patur tiesības ieturēt sākotnējās piegādes izmaksas no atmaksājamās summas.

2. Atteikuma tiesības neattiecas

Saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 255 atteikuma tiesības neattiecas uz šādiem gadījumiem:

  • Prece ir ātri bojājoša vai ar īsāku derīguma termiņu;
  • Iepakojums ir atvērts precēm, kuras higiēnas vai veselības apsvērumu dēļ nav atgriežamas;
  • Prece pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukta ar citām lietām tās īpašību dēļ;
  • Preces ir personīgās aprūpes vai higiēnas preces, tostarp kosmētika, kas ir atvērtas vai lietotas;
  • Preces ir pēc pasūtījuma izgatavotas vai skaidri personalizētas pēc Klienta prasībām;
  • Preces izmantošana vai stāvoklis nav pārbaudāms;
  • Preces derīguma termiņš būtiski ir atkarīgs no iepakojuma atvēršanas brīža;
  • Prece ir bojāta pēc piegādes Klienta vainas dēļ;
  • Uztura bagātinātāji, bezrecepšu zāles un medicīnas ierīces, kurām nepieciešami īpaši uzglabāšanas apstākļi (mitrums, gaisma, temperatūra) saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr. 416 „Zāļu izplatīšanas un kvalitātes kontroles kārtība”.

Atteikuma tiesības neattiecas uz juridiskām personām vai ja preces paredzētas profesionālai vai komerciālai lietošanai.

3. Sūdzības iesniegšana

Ja uzskatāt, ka prece ir bojāta vai neatbilst norādītajām specifikācijām, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu: info@lorande.com

Lūdzu, norādiet:

  • Skaidru problēmas aprakstu
  • Pasūtījuma numuru un preces nosaukumu
  • Jūsu kontaktinformāciju

Mēs izskatīsim un atbildēsim uz jūsu sūdzību 3 darbadienu laikā.

Klientam ir arī tiesības iesniegt prasību Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC) vai nodot strīdu Patērētāju strīdu risināšanas komisijai Latvijā.